תמיכת VIP ותחזוקת אתרי מג'נטו

חברת AGHAI מציעה את שירותי תמיכת מומחי המג’נטו שלנו מסביב לשעון!

האם אתה רוצה בהישג יד ועל בסיס מתמשך לקבל גישה לצוות מומחי מג’נטו בעלי ידע מעמיק וניסיון רב שישפרו את ביצועי חנות ה Magento שלך?
האם אתה חפץ בראש שקט ובידיעה שצוות של מומחים דואג לחנות הוירטואלית שלך? האם אתה רוצה לוודא שאנו מתחילים לעבוד על דרישות הפיתוח והבקשות שאותן הגדרת תוך פחות מ-24 שעות?

אנחנו לא נעזוב אותך ולו לרגע, עם שירות תמיכת ה VIP שלנו תוכל לפנות למומחים בכל עת כדי להיוועץ ולחפש פתרונות חכמים לבעיות ולבקשות שלך.

מומחי הפיתוח שלנו יתחילו לעבוד על פתרון הבעיה במהירות האפשרית תוך כדי עדכון באופן מתמיד בכל השלבים ולאחר אספקת הפתרון נמשיך לתמוך בך באופן שוטף.

לסיכום, אנו נדאג שתמשיך למכור ויהי מה, בכל מצב ובכל זמן צוות הפיתוח יעמוד לרשותך 24/7/365.

תמיכה ותחזוקת אתר מג'נטו

צור קשר מהיר - קליק ואנחנו מתקשרים - יעוץ חינם!

מעוניין בתמיכה ותחזוקת חנות מג'נטו? הזן פרטיך ונציג מומחה Magento יתקשר אליך בעוד כמה רגעים...

גורו מתקשר

קצת על AGHAI

חברת AGHAI  משתמשת בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לספק שירותי פיתוח, עיצוב ואחסון של Magento לחברות וארגונים בכל רחבי העולם.

במהלך 3 השנים האחרונות השלמנו בהצלחה מספר פרויקטים מורכבים של מג’נטו ללקוחות המתמקדים בשווקים הבינלאומיים. הפתרונות פורצי הדרך שלנו חלוצים בתחומם ומותאמים אישית, מה שהופך אותם גמישים מספיק כדי להתאים ליעדים והצרכים העסקיים שלך. אנו נספק לך את כל שירותי המג’נטו תחת קורת גג אחת ללא צורך בהתקשרות מול חברות צד ג’.

אנחנו, כחברה המובילה בבניית חנויות Magento בישראל, מעסיקים אך ורק מפתחים מומחים וממשיכים להכשיר את עובדינו באופן תמידי על-מנת להציע את מיטב החידושים האחרונים בתחום ה eCommerce.

הידעת?

הרבה מנהלי אתרי מג’נטו נוטים לחשוב שהם יודעים לתפעל בצורה מיטבית את החנות שלהם אך בסופו של דבר הם עושים טעויות קריטיות שגורמות לנפילת החנות והפסדים כספיים כבדים עד לעליית החנות חזרה לאוויר.

חבילות תמיכה בחנות Magento

חבילות התמיכה של  AGHAI מעניקות לך ביטחון ושקט נפשי, הבטחת תמיכה בעדיפות עליונה, מנהל פרויקט ייעודי ושימוש מלא במערכות בקרת הגרסאות המתקדמות ובתשתית הפריסה שלנו.

Starter

12 שעות
240 לשעת תמיכה, לא כולל מע"מ
  • יעוץ וליווי מקצועי
  • תיקון באגים
  • התקנה ושדרוג תוספים
  • עיצוב UI בהתאמה אישית
  • כתיבת קוד ופיתוחים חדשים
  • פיתוח אינטגרציות צד ג'
  • שדרוג גרסת חנות Magento
  • הדרכת תפעול חנות Magento
  • ניהול תוכן והזנת תכנים
  • אופטימיזציה טכנית SEO
  • תמיכה טלפונית
  • תמיכה בצ'אט
  • תמיכה באימייל
  • תמיכה במערכת Help Desk
  • תמיכה ב Whatsapp
  • תמיכה ב Skype

Standard

36 שעות
230 לשעת תמיכה, לא כולל מע"מ
  • יעוץ וליווי מקצועי
  • תיקון באגים
  • התקנה ושדרוג תוספים
  • עיצוב UI בהתאמה אישית
  • כתיבת קוד ופיתוחים חדשים
  • פיתוח אינטגרציות צד ג'
  • שדרוג גרסת חנות Magento
  • הדרכת תפעול חנות Magento
  • ניהול תוכן והזנת תכנים
  • אופטימיזציה טכנית SEO
  • תמיכה טלפונית
  • תמיכה בצ'אט
  • תמיכה באימייל
  • תמיכה במערכת Help Desk
  • תמיכה ב Whatsapp
  • תמיכה ב Skype

Plus

60 שעות
220 לשעת תמיכה, לא כולל מע"מ
  • יעוץ וליווי מקצועי
  • תיקון באגים
  • התקנה ושדרוג תוספים
  • עיצוב UI בהתאמה אישית
  • כתיבת קוד ופיתוחים חדשים
  • פיתוח אינטגרציות צד ג'
  • שדרוג גרסת חנות Magento
  • הדרכת תפעול חנות Magento
  • ניהול תוכן והזנת תכנים
  • אופטימיזציה טכנית SEO
  • תמיכה טלפונית
  • תמיכה בצ'אט
  • תמיכה באימייל
  • תמיכה במערכת Help Desk
  • תמיכה ב Whatsapp
  • תמיכה ב Skype
פופולרי

Enterprise

100 שעות
210 לשעת תמיכה, לא כולל מע"מ
  • יעוץ וליווי מקצועי
  • תיקון באגים
  • התקנה ושדרוג תוספים
  • עיצוב UI בהתאמה אישית
  • כתיבת קוד ופיתוחים חדשים
  • פיתוח אינטגרציות צד ג'
  • שדרוג גרסת חנות Magento
  • הדרכת תפעול חנות Magento
  • ניהול תוכן והזנת תכנים
  • אופטימיזציה טכנית SEO
  • תמיכה טלפונית
  • תמיכה בצ'אט
  • תמיכה באימייל
  • תמיכה במערכת Help Desk
  • תמיכה ב Whatsapp
  • תמיכה ב Skype

ברגע שנתחיל לתחזק את חנות המג’נטו שלך, החבילות שלנו נחשבות בנק שעות מוגדר מראש כי הן נחשבות כמו עבודה בשכירות.
לא ניגע, נכוונן או נשנה את החנות שלך בכל דרך שהיא, אלא אם תציין כיצד האתר שלך צריך להשתנות או להיבדק וכל זאת רק באישורך.

איך זה עובד?

אנו מבינים שהחנות מייצגת את העסק שלך, לכן נהיה כאן כאשר תזדקק לנו.

על-מנת שנוכל לספק תמיכת VIP אנו בודקים את חנות ה Magento ואת הדרישות והצרכים שלך, אנו שואלים שאלות כדי להבין בדיוק מה אתה צריך.

ביחד אנו יוצרים תכנית מותאמת אישית ורשימת משימות לפי סדר עדיפויות, אנו נגדיר עבורך חשבון ב- ASANA – הכלי המועדף שלנו לשיתוף פעולה מקוון (כלול בחינם), באמצעות כלי זה תוכל לצפות בקצב ההתקדמות במשימות המג’נטו שהצבנו יחד, לקבל חיווי בזמן אמת ואף להעיר הערות במידת הצורך.

אנו עובדים על המשימות החודשיות שהוצבו, ומטפלים בכל בעיה כאשר היא מתעוררת או מדווחת. ניתן לבקש משימות באמצעות ASANA בכל עת.
מדי כמה ימים מנהל הפרויקט ייצור אתך קשר כדי לוודא שהמטרות שלך נענו והאתגרים מטופלים כראוי.

מלבד משימות מתוזמנות על-ידך אתה יכול לסמוך עלינו שמומחי ה Magento של AGHAI יפקחו עין וידווחו על כל בעיה.
בנוסף, כל חששות הנוגעות לאבטחת החנות כגון עדכון תיקוני אבטחה מטופלים באופן מידי.

מהם היתרונות בכך ש AGHAI תספק לך תמיכה וראש שקט לחנות הMagento שלך?

יש לך פרויקט מג’נטו שדורש פיתוח מורכב? אתה כבר יודע איך הפונקציונליות אמורה לעבוד אבל מהסס בנוגע לחברת הפיתוח שתבנה את התוסף? הפסק לחפש! לא משנה כמה מורכב הפיתוח אנחנו בטוחים שנאפיין ונפתח אותו על הצד הטוב ביותר! צוות המומחים של AGHAI יתפור עבורך את הפתרון המושלם – נסה אותנו.

עמידה בסטנדרטים של מג'נטו

עמידה בתקן Magento

כמו במערכות גדולות אחרות, חברת Magento העולמית הציבה לקהל המפתחים סטנדרטים לפיתוח תוספים כדי להאיץ את הביצועים ולמנוע באגים.

פתרונות יצירתיים

פתרונות מחוץ לקופסה

כמצופה מחברה מקצועית המובילה בתחום ה Magento, אנו נבין את צרכי ודרישות הלקוח וננהל סיעור מוחות במטרה לספק את הפתרון המושלם בהתאמה אישית.

אפיון פונקציונלי מלא

אפיון פונקציונלי מלא

בתחילת פרויקט תכנות Magento יש צורך להכין אפיון פונקציונלי מלא ולתכנן את ארכיטקטורת הקוד על-מנת לאפשר ביצועים ואופטימיזציה מלאה בעתיד.

ליווי צמוד מנהל פרויקט

תקשורת תמידית יד ביד

לכל פרויקט יש מנהל פרויקט שמלווה את הלקוח החל משלב האפיון ועד התמיכה הרציפה, תפקידו לשמש כגורם מקצועי ומתווך בין צוות הפיתוח ללקוח ולעדכן באופן תמידי לגבי תהליך וסטטוס הפרויקט.

בדיקות QA

בדיקות QA

כשצוות הפיתוח מסיים את שלב פיתוח ה Magento כל שנותר לעשות הוא בדיקת באגים ותרחישי קצה, שלב זה נועד כדי להבטיח שהתוצר הסופי עומד בדרישות האיכות.

עמידה בזמנים

עמידה בתקציב ובתאריך היעד

היתרון בכך שמרכז הפיתוח של AGHAI ממוקם בהודו – זמינות ותמיכה רציפה 24/7/365 בטלפון באי-מייל ובצ’ט, אנחנו מתחייבים בעמידה בדדליין ששום חברה מתחרה לא יכולה להתחייב.

שאלות ותשובות נפוצות - FAQ

צוות AGHAI קיבץ עבורכם מספר שאלות נפוצות הקשורות לתמיכה בחנות Magento – לעיונכם!

חבילות התמיכה שאנחנו מציעים הן לא חודשיות, תוכל להשתמש בבנק השעות שרכשת מתי שתרצה עד לחודשיים מרגע ביצוע התשלום.

חשוב: בנק השעות של חבילת התמיכה תקף עד לחודשיים מרגע ביצוע התשלום.

לאחר שבחרת את חבילת התמיכה המתאימה לצרכיך עליך למלא את הטופס שמופיע מתחת לחבילות התמיכה ונציג חברת AGHAI יצור איתך קשר טלפוני, החיוב עבור חבילת התמיכה מתבצע מראש לפני תחילת העבודה.
במידה ויש חריגה של שעות מעבר לחבילה שנבחרה הן ייגבו בסוף החודש. לדוגמה, שעות חריגות של פברואר יחויבו בתחילת מרץ.

חברת AGHAI מחויבת להגיב לבקשות התמיכה בלקוחות במהירות האפשרית. אם זה מקרה חירום אתה יכול לצפות שנטפל בבעיה בתוך שעה.
בנוסף, המשימות שלך יהיו מתוזמנות בעדיפות עליונה מאשר לקוחות שלא רכשו חבילת שעות.

כן, חבילות התמיכה בחנות Magento של AGHAI היא דרך חסכונית להשלמת פרויקט ספציפי, החבילות נוצרו במטרה לשרת לקוחות שמעוניינים שנשלים את פיתוח האתר, ביצוע אופטימיציה או כל נושא שקשור למג’נטו.

בטח שנוכל, אנו מספקים הערכות זמן עבור כל המשימות שהוגשו על-ידי הלקוח. אנו עוקבים גם אחר כל הזמן המושקע במשימות שלך והמערכת שלנו מתריעה בפנינו כאשר אנו מתקרבים לניצול חבילת התמיכה.

תוכל להיכנס בכל עת ל ASANA ולצפות בזמנים מפורטים, לראות היכן הפרויקט נמצא ולהציג את משך הזמן המושקע בפרויקט שלך. אנחנו יכולים גם לספק לך זמן על פי בקשה או ליידע אותך כאשר הוא מתקרב לתקרת ניצול בנק השעות שרכשת.

ASANA משמשת אותנו לניהול הפרויקטים של החברה ולתקשורת בין מנהל הפרויקט וצוות הפיתוח ללקוח.

השימוש ניתן בחינם, הכלי מאוד ידידותי ומאפשר לך לצפות בקצב הפרויקט מבחינת משימות שהוצבו ותאריכי יעד שהוגדרו.

השתכנעת שאנחנו המומחים בתחום פיתוח תוספים למג'נטו?
דבר איתנו!

התקשר אלינו

זקוק לעזרה ממומחי מג’נטו?
צוות מומחי המגנ’טו של AGHAI זמינים עבורך.
073-3744110

קליק ואנחנו מתקשרים

צ'אט אנושי

ברוך הבא לצ’אט של AGHAI!
אנא הרגש חופשי לשאול כל שאלה,
אנו נשמח לשמוע ממך!

שלח לנו אימייל

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר באימייל –
אנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
SALES@AGHAI.CO.IL