הצעד הראשון הוא להבין כיצד תוכלו לעזור ללקוח שלכם.
בשלב ראשוני זה, המעצב צריך לזהות את המטרה הסופית של עיצוב האתר, בדרך כלל בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח או בעלי עניין אחרים. השאלות שיש לבחון ולענות עליהן בשלב זה של עיצוב ופיתוח האתר כוללות:
- למי מיועד האתר?
- מה הם מצפים למצוא או לעשות?
- האם אתר זה הוא המטרה העיקרית להודיע, למכור (מסחר אלקטרוני, מישהו?) או ליהנות?
- האם האתר צריך להעביר בבירור את המסר המרכזי של המותג, או שהוא חלק מאסטרטגיית מיתוג רחבה יותר עם מיקוד ייחודי משלה?
- אילו אתרים מתחרים קיימים, אם בכלל, וכיצד יש להעניק לאתר זה השראה / שונה ממתחרים אלה?
זהו החלק החשוב ביותר בכל תהליך פיתוח מבוסס אינטרנט. אם לא על כל השאלות הללו נענה בבירור בקצרה, הפרויקט כולו יכול לנוע בכיוון הלא נכון.
יכול להיות שימושי לרשום יעד אחד או יותר שזוהו בבירור או סיכום בפסקה אחת של היעדים המיועדים. זה יעזור להעביר את העיצוב בדרך הנכונה. וודא שאתה מבין את קהל היעד של האתר ופתח ידע עובד בתחרות.