עבורי בניית חנות וירטואלית זה תהליך שדורש לעבור 7 שלבים בזה אחר זה וחשוב לתת דגש על כל שלב כדי להבטיח ישימות מלאה והבטחת תוצר איכותי:

  1. זיהוי יעדים והבנת צרכי העסק: איפה אני עובד עם הלקוח כדי לזהות את היעדים שהאתר החדש צריך לעמוד בהם. כְּלוֹמַר. מה המטרה של זה – למד עוד.
  2. הגדרת היקף: ברגע שנדע את מטרות האתר, נוכל להגדיר את היקף הפרויקט. כלומר, אילו דפי אינטרנט ותכונות – האתר דורש על מנת להשיג את היעד ואת ציר הזמן לבנות אותו.
  3. יצירת מפת אתר ומסגרת קווית: עם היקף מוגדר היטב, אנו יכולים להתחיל לחפור במפת אתר, ולהגדיר כיצד התוכן והתכונות שאנו מגדירים בהגדרת ההיקף קשורים זה לזה.
  4. יצירת וכתיבת תוכן: כעת, כשיש לנו תמונה גדולה יותר של האתר, נוכל להתחיל ליצור תוכן לכל עמוד, תוך שמירה על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בכדי לעזור לשמור על דפים ממוקדים בנושא אחד. זה חיוני שיהיה לך תוכן אמיתי לעבוד איתו לשלב הבא:
  5. אלמנטים חזותיים: עם הארכיטקטורה של האתר ותוכן כלשהו במקום, נוכל להתחיל לעבוד על המותג הוויזואלי. בהתאם ללקוח, יתכן שזה כבר מוגדר היטב, אך ייתכן שתוכל להגדיר את הסגנון הוויזואלי מהיסוד. כלים כגון אריחי סגנון, לוחות-רוח וקולאז’ים של אלמנטים יכולים לעזור בתהליך זה.
  6. בדיקה וטסטים: עד עכשיו יש לך את כל הדפים שלך והגדרת כיצד להציג אותם בפני המבקר באתר שלך, אז הגיע הזמן לוודא שזה עובד. שלב גלישה ידנית באתרים במגוון מכשירי סורק אתרים אוטומטיים כדי לזהות כל דבר, החל מבעיות חווית משתמש ועד קישורים שבורים פשוטים.
  7. השקה: ברגע שהכל עובד יפה, הגיע הזמן לתכנן ולהפעיל את האתר שלך! זה צריך לכלול תכנון הן של תזמון ההשקה והן של אסטרטגיות תקשורת – כלומר, מתי אתה הולך להשיק ואיך תודיע לעולם? הגיע הזמן לשבור את התוסס אחרי זה.

כעת, לאחר שסקרנו בקצרה את התהליך, בואו נעמיק מעט יותר בכל שלב.

כשאתה מתחיל בעסקי עיצוב אתרים, אחת הדרכים הראשונות להשיג לקוח לעיצוב אתרים היא להחזיק תיק עבודות, מכיוון שעליך להציג את עבודותיך במקום ציבורי. לרוב האנשים שלא יודעים דבר על עיצוב אתרים אך יודעים שהם זקוקים לאתר אין מושג למי לפנות כדי למצוא מעצבי אתרים. ליותר מדי תיק יש השפעה שלילית על איכות האתר שלך ועל תפיסת הלקוח כמעצב.

לדוגמא, נניח שהלקוח שלך הוא מעצב ממשק משתמש / UX ורוצה ליצור אתר שיציג את תיק העבודות שלו. מומלץ לבקש מהלקוח לספק לצוות פיתוח אתרים רשימה של מעצבי אתרים מוכשרים שהם שמחים לספק ללקוחות. אם הוא לא יכול להשיג לקוח חדש לעיצוב אתרים דרך האתר שלך, עליו להיות מסוגל למצוא אותו דרך מקורות אחרים כגון מדיה חברתית, פורומים מקוונים, בלוגים וכו ‘. – דגימה (במובן של אתר עיצוב) הוא מסמך המציג את הדף באתר שאתה רוצה להציב אותו. תן למעצב לתרום רעיונות עיצוביים משלו לאתר הקיים או לאתר חדש.

שיטה זו שימושית ללקוחות שאינם מבינים היטב כיצד לבנות אתר, במיוחד בעת יצירת יישומי אינטרנט דינמיים ב- PHP או CGI. הסיבה לכך היא שהלקוח צריך להבין איך להעביר את הקובץ המוגמר לשרת החי ושזה לא עובד טוב עם לקוח שלא יודע לעשות עיצוב אתרים ב- HTML. עליכם לוודא כי סקריפטים של האתר עובדים כראוי בסביבת המגורים. לכן חשוב להשיג ולאסוף את המידע הנכון במסגרת הטיוטה המקדימה. אחד ההיבטים החשובים ביותר בהבטחת שביעות רצון הלקוחות והתאמת השירות שלך לצרכי הלקוח הוא שאלת השאלות הנכונות. תוכלו לעשות זאת בקלות בעזרת שאלון לעיצוב אתרים וכך תוכלו ליצור את האתר הטוב ביותר האפשרי עבור לקוח מרוצה. זהו סקר שתוכלו לשתף עם לקוחות עיצוב אתרי האינטרנט שלכם כדי לגלות בדיוק מה הם רוצים מהאתר החדש שלהם.

עם הגישה הכלולה בהודעת השאלה 65, שלב ה- Discover בתהליך עיצוב אתרים הוא באמת החלק החשוב ביותר בתהליך שירות הלקוחות שלך. שירות לקוחות הוא חלק מרכזי בציר זמן זה בעת תכנון ופיתוח אתרי האינטרנט שלך.

לדוגמא, אם אתה בונה אתר וורדפרס או מתקין כל הזמן אתר ריק, סביר להניח שתשקיע זמן עצום בביצוע כמה מאותן משימות בדיוק באתר אחד. אם אתה מעצב מסיבות ברורות, אז בנה מאפס עבור כל לקוח ולקוח. ניתן ליצור אתר תוך מספר ימים בלבד, בעוד שרוב המעצבים אורכים שבועות ואף חודשים.

לקיחת לקוח חדש יכול להיות הסיוט הגרוע ביותר של מעצב אתרים: כאשר הלקוח הראשון לעיצוב אתרים שוכח אתכם סוף סוף, עליכם לעשות כל שביכולתכם כדי לחזור אליו ולספק אותם. הוסף לזה את הלחץ של ההחלטה מי שואל מה וכמה והכל נעלם. השלב הראשון בכל פרויקט פיתוח אתרים מחייב אתכם לאסוף את כל צרכיו העסקיים של הלקוח בכדי לעצב מוצר אינטרנט מעולה. בצע את 6 הצעדים האלה ותוכל לשאוג מהגגות על עיצוב האתר החדש שלך. צרו דף מיוחד באתר הפרילנסרים שלכם והצביעו על תהליך עיצוב האתרים בפני הלקוחות החדשים שלכם. זה יגרום לכם להפעיל את הדומיין שלכם כך שלא תוכלו להתריע רק עליו, אלא גם לשאוג על הגג שמעליו.

לפני שאתה חושב לקבל את הלקוח הראשון שלך לעיצוב אתרים, ודא שזה העסק שאתה רוצה להיות בו. לאחר שיצרת מראה ראוי לאתר שלך, אתה רוצה שהלקוחות שלך יידעו עליו. יצירת אתר ללקוח מרגשת מכיוון שהפרויקט מסתיים ואתם סוף סוף מוכנים למסור את קבצי הפרויקט שלכם ללקוח. אם אתה רוצה למכור עיצובים ושירותי אתרים, התחל באינטראקציה הראשונה שיש ללקוחות הפוטנציאליים החדשים שלך. ברגע שיש לך את הרעיונות והתוכניות שלך במקום, הגיע הזמן להתחיל לבצע טיפוס של טיפוס בתהליך הפיתוח של האתר.

אם כבר יש לך אתר, אתה יכול לבנות אותו מאפס כך שהוא יישאר פעיל בהקדם האפשרי לאחר שלב התכנון הראשוני.

אחת ההשקעות המתגמלות ביותר שתוכלו לבצע לעתידכם היא לבנות תהליך השקת אתרים לפני שתציעו ללקוחותיכם שירותי עיצוב ופיתוח אתרים. לפני שפרויקט האתר החדש שלך מתחיל, הודיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך על האחריות ארוכת הטווח הכרוכה בבעלות האתר שלך. למידע נוסף על היתרונות שאתה מרוויח על ידי שכירת מעצב אתרים עצמאי או מפתח המשתמשים בוורדפרס ליצירת אתרים. זה נותן לך את כל הידע הדרוש לך כדי לשכור מעצב אתרים עצמאי מוסמך ולבנות נוכחות מקוונת נהדרת עבור עצמך ועבור העסק שלך. איך לעשות את זה: למד כיצד פועלת וורדפרס ונהנה מהעסקת פרילנסרים, מעצבי אתרים ומפתחים המשתמשים בוורדפרס ואתרים שנוצרו באמצעות וורדפרס.